ASTRID NOACKS ATELIER

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    • Astrid Noacks Atelier
    • Rådmandsgade 34
    • 2200 København N
    • cp@astrid-noack.dk

Current

ANA Local

Fernisering lørdag d. 30. marts kl. 15 med ARTIST TALK kl. 16-17 Elisabeth Bergsøe i Astrid Noacks Atelier

30.03.19 - 07.04.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Elisabeth Bergsøe er inviteret ind i Astrid Noacks Atelier for at arbejde med rummet og skabe en dialog mellem atelier og den maleripraksis, som Elisabeth har udviklet gennem flere årtier. Store farverige, nyproducerede monokrome flader vil fylde væggene, hvormed kunstneren lægger op til diskussion omkring synssansens relevans i samtidens kunst. Bergsøe vil i udstillingsperioden give en artist talk i Astrid Noacks Atelier og her folde sit kunstbegreb ud og i dialog med publikum indlede en samtale om billedkunstens rolle og vilkår i vores samtidige oplevelsesøkonomi.

 

Pastel, 2006

 

Fernisering d. 30. marts kl. 15. Derefter er udstillingen åben hver dag i perioden 1.-7. april kl. 14-18

Der er noget tidsløst over Bergsøes praksis. Hun startede sin kunstneriske karriere ved Billedhuggerskolerne på Det Kongelige Danske Kunstakademi. Her var det arbejdet med at iagttage, der opfyldte hende. At iagttage rummet i og omkring skulpturen, hvilket senere bevægede sig over i en dyb interesse for rummet, farven og lyset i maleriet. Uanset medie, så har Bergsøe holdt fast i dét at iagttage, forenkle og ikke mindst at kommentere på kunstens produktionsvilkår og værdsættelse i skiftende tiders blik på og forståelse af kunstens position i samfundet.

Alle er velkomne

 

Bio:
Elisabeth Bergsøe (f. 1953). Det Kongelige Danske Kunstakademi i perioden 1973-76, Billedhuggerskolerne ved Erling Frederiksen og Svend Wiig Hansen.

Medlemskaber: 2008 – 2020 Akademiet; Repræsenterer Corner i Sammenslutningernes Samråd siden 2018. Sammenslutningen Corner siden 1993; Billedkunstnernes Forbund siden 1995; Kvindelige Kunstneres Samfund siden 1984. Medlem af Dansk Center for Lys siden 2017.

Seneste udstillinger: Separatudstilling i Janus Bygningen, Vestjyllands Kunstmuseum, 2018.  ”Corner og Rylen langs Jyllands kyst”, Johannes Larsen Museet, 2015.

Repræsenteret (i udvalg): Vestjyllands Kunstmuseum, Janus Bygningen 2011;Malmø Konstmuseum 1999; 2006 og 2007. Statens Konstråd, Sverige 1992.

http://www.elisabeth-bergsoe.dk

Events

Calendar

ANA Local

Fernisering lørdag d. 30. marts kl. 15 med ARTIST TALK kl. 16-17 Elisabeth Bergsøe i Astrid Noacks Atelier

30.03.19 - 07.04.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Elisabeth Bergsøe er inviteret ind i Astrid Noacks Atelier for at arbejde med rummet og skabe en dialog mellem atelier og den maleripraksis, som Elisabeth har udviklet gennem flere årtier. Store farverige, nyproducerede monokrome flader vil fylde væggene, hvormed kunstneren lægger op til diskussion omkring synssansens relevans i samtidens kunst. Bergsøe vil i udstillingsperioden give en artist talk i Astrid Noacks Atelier og her folde sit kunstbegreb ud og i dialog med publikum indlede en samtale om billedkunstens rolle og vilkår i vores samtidige oplevelsesøkonomi.

 

Pastel, 2006

 

Fernisering d. 30. marts kl. 15. Derefter er udstillingen åben hver dag i perioden 1.-7. april kl. 14-18

Der er noget tidsløst over Bergsøes praksis. Hun startede sin kunstneriske karriere ved Billedhuggerskolerne på Det Kongelige Danske Kunstakademi. Her var det arbejdet med at iagttage, der opfyldte hende. At iagttage rummet i og omkring skulpturen, hvilket senere bevægede sig over i en dyb interesse for rummet, farven og lyset i maleriet. Uanset medie, så har Bergsøe holdt fast i dét at iagttage, forenkle og ikke mindst at kommentere på kunstens produktionsvilkår og værdsættelse i skiftende tiders blik på og forståelse af kunstens position i samfundet.

Alle er velkomne

 

Bio:
Elisabeth Bergsøe (f. 1953). Det Kongelige Danske Kunstakademi i perioden 1973-76, Billedhuggerskolerne ved Erling Frederiksen og Svend Wiig Hansen.

Medlemskaber: 2008 – 2020 Akademiet; Repræsenterer Corner i Sammenslutningernes Samråd siden 2018. Sammenslutningen Corner siden 1993; Billedkunstnernes Forbund siden 1995; Kvindelige Kunstneres Samfund siden 1984. Medlem af Dansk Center for Lys siden 2017.

Seneste udstillinger: Separatudstilling i Janus Bygningen, Vestjyllands Kunstmuseum, 2018.  ”Corner og Rylen langs Jyllands kyst”, Johannes Larsen Museet, 2015.

Repræsenteret (i udvalg): Vestjyllands Kunstmuseum, Janus Bygningen 2011;Malmø Konstmuseum 1999; 2006 og 2007. Statens Konstråd, Sverige 1992.

http://www.elisabeth-bergsoe.dk

 

Past events

ANA Forum

Læsninger i ANA #13 visAvis

24.02.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Søndag d. 24/2 kl 15 – 17

Denne gang får Læsninger i ANA besøg af magasinet

visAvis – Voices on Asylum and Migration.

Læsningen er på engelsk.

 

Drawing by Paula Bulling

 

visAvis is a magazine on asylum and migration, produced in Denmark by people with and without citizenship. We wish to challenge the public debates on asylum and migration, bringing contributions by those with experiences from within these systems.

This afternoon we can look forward to readings by seven of the writers who have contributed to visAvis over the past years.

The latest issue (#13) of visAvis will be available at the event, as well as a limited number of older issues. The magazine is free, but donations to visAvis are always welcome.

http://www.visavis.dk/

 

 

 

Arrangementet er støttet af:

ANA Forum

ANA i samarbejde med The Winter Office _ Learning from A.N.A 11 January – 10 February 2019 at SixtyEight Art Institute

11.01.19 - 10.02.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Astrid Noacks Atelier er blevet inviteret af The Winter Office til at deltage i udstillingen _ Learning from A.N.A. Atelieret spiller en central rolle i en undersøgelse af de kunstnerdrevne institutioners position og tilstand. Når udstillingen åbner d. 11.01 er det med en række små gipsskulpturer lavet af Astrid Noack. Gennem udstillingsperioden kommer mere til; der vil blive indsamlet viden og analyseret materiale. Med disse tiltag er det forhåbningen også at skabe debat om, hvordan kunstnerdrevne udstillingssteder bidrager til indsigt i, hvilken værdi kreative rum og steder kan tænkes kan få i fremtidens urbanisme.

Friday, 11 January. 6:00 p.m. – 9:00 p.m. (soft opening)

Friday, 8 February. 7:00 to 10:00 p.m. (closing party)

Drinks will be served on both occasions and all are welcome at SixtyEight Art Institute, Gothersgade 167, Kbh K

 

 

THE WINTER OFFICE will be conducting urban planning and artistic research during a month-long exhibition at SixtyEight Art Institute. To this end, the Copenhagen-based artistic group has invited the artist-run space, Astrid Noack’s Atelier (A.N.A) to act as the anchor and patron subject of our exhibition. For this reason, the installation at SixtyEight titled, _ Learning from A.N.A will include several sculptural artworks by Astrid Noack (1888-1954). The installation hopes to frame how artists produce diverse forms of urbanism and space, but also that through the research and an eventual report to be made, the group will examine how artist-run spaces can help clarify the uses/value/need of creative space in future urban planning.

TWO has in addition invited other artist-run spaces in the greater Copenhagen area to share written answers based on their spatial ‘footprint’ in the city and exchange knowledge about their use and experience of their spaces. The work group will also develop a ready-made podcasting studio–that will come together during five separate sessions to record interviews and facilitated by Lise Grüner Bertelsen, curator of the exhibit for The Winter Office with Charlotte Præstegaard Schwartz curator of A.N.A and artists Kirsten Dufour and Finn Thybo Andersen who together on behalf of A.N.A will serve as hosts of the podcast sessions.

Why Future Creative Spaces?

Too many creative environments and artist-run spaces in the city lose their existence to ongoing urban development. Cities in general have limited or understudied visions for how to generate new urban plans for creative spaces (those who do, sometimes rush to implement them without or little community-oriented consultation). Moreover, rethinking the development of creativity in the city through citizen participation, gentrification studies, and mixtures between community/market oriented development is of enormous importance–especially–as we continue to witness development booms. There is a major problem in new building construction that is consistently blind to creative space needs and by continuing to ignore them, relegates creativity to normative and vulnerable models that lead to the tapping of fringes or outright gentrification of historic communities to further speculation. In addition to the lack of democratic and affordable creative space, we need focus on what social, political and economic consequences current development is having on who gets to inhabit creative spaces. It is important to preserve existing buildings rather than to tear down and replace them with characterless housing complexes. However, artistic spaces need to also challenge new development visions and should help define new constructions whose self-awareness for creative space and spatial justice is evident in their architecture. Even more so as it mixes and expands justly the definition of affordable housing in the city.

The Winter Office’s study will be published by RSS Press, which is the publishing arm of SixtyEight Art Institute. All are welcome to visit this special exhibition and to pick-up the literature about it, which has been made specially for this occasion.

About  

Lise Grüner Bertelsen (1988) is a curator for The Winter Office, writer and assistant editor at Really Simple Syndication Press. She has masters in modern culture from the University of Copenhagen. She lives and works in Copenhagen.

The Winter Office (TWO) is an artist group and work network consisting of artists, curators, architects, designers and social scientists based in Copenhagen, founded in 2010 by artist Hugo Hopping and architect and city planner Johanna Ferrer Guldager. For more, please see: thewinteroffice.net

SixtyEight Art Institute is an artistic/curatorial research organization looking to uncover, develop, and further exchanges between artists and curators and their creative labor. The exhibition _ Learning from A.N.A is the fourth installment of our two-year program of exhibitions, called Modes and Notes on the Local, which is kindly supported by Københavns Kommunes Billedkunstudvalg and The Danish Arts Foundation. A warm thank you to Nina J Gallery in Copenhagen for the loan of Astrid Noack’s artworks.

ANA Forum

Læsninger i ANA #12 Kristian Byskov og Ida Marie Hede

13.01.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Søndag den 13/1 kl 15-17

Denne søndag vil Kristian og Ida læse fra manuskripter. Hør om bygninger i opløsning og kroppe i forandring fra forfatternes mund før ordene lander på bogsider.

 

Kristian Byskov, 1984, arbejder som billedkunstner og forfatter, skriver mest i science-fiction-genren og har skrevet to romaner samt manuskripter til teater, film og hørespil. For tiden arbejder Kristian med eksistentielle og fantasifulde fortællinger om øko-katastrofens påvirkning af menneskers liv og væren – og hvordan vi alle sammen bevæger os væk fra det menneskelige. Hans seneste udgivelser er: Mitose, 2013, Forlaget emancipa(t/ss)ionsfrugten og Ny1, 2016, Forlaget emancipa(t/ss)ionsfrugten.

Ida Marie Hede, født 1980, forfatter. Har udgivet syv bøger, og ofte arbejdet med tekst i kunstneriske samarbejder. Seneste udgivelser: En, to, tre, 2016 og Bedårende, 2017, Forlaget Gladiator. I Bedårende skildres porøse kroppe, bakterielt liv og uhåndgribelig, materiel død.

 

 

 

 

 

Lyrikprogrammet i Astrid Noacks Atelier vil i sæsonen 2018/2019 fortsat udforske udvekslinger imellem litteratur, billedkunst og aktivisme. Læsninger i ANA kurateres af billedkunstner Rasmus Brink Pedersen.

 

 

Arrangementet er støttet af

ANA Forum

Læsninger i ANA #11 C. Y. Frostholm og Annarosa Krøyer Holm

09.12.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Søndag den 9/12 kl 15-17

I Astrid Noacks Atelier står skulpturen Ung mand der planter et træ, i den hvide gips, der uundgåeligt binder den ellers moderne skulptur til klassiske forbilleder. Denne aften får Noacks skulptur selskab. Begge aftenens læsninger er versioneringer af værker, tilpasset ANA’s rammer. Vi skal nærme os den klassiske skulptur i dens miljø, og se hvordan den er til stede æstetisk, antropologisk og politisk i samtiden.

Annarosa viser værket Seeing White #2,  som en “performative reading” med videoprojektion. Værket tager udgangspunkt i Den Kgl. Afstøbningssamlings udstilling i Vestindiske Pakhus på Toldbodgade i København, hvor en overophobningen af hvide gipsfigurer er i paradoksal lighed med pakhusets fortid som lagerbygning for koloniale varer produceret i de danske kolonier. Gennem en fragmenteret narration sammenbindes den europæiske kolonisering med det klassiske, marmorhvide ideale, som Afstøbningssamlingen er et produkt af. En tidligere version af værket har været vist på SMK.

Cyf præsenterer tekster fra foto-tekst-installationen Notater omkring Sliberen skabt til Antikmuseet i Aarhus: en associerende sværm af optegnelser om den antikke skulptur Sliberen, der findes som gipsafstøbning i museets samling, men i lige så høj grad om bronzeversionen i Ørstedsparken i København og om dens omgivelser. I oplæsningen indgår et slideshow.

 

Annarosa Krøyer Holm (f.1983) billedkunstner uddannet fra Det Kgl. Danske Kunstakademi 2014. Arbejder med skulptur i et kritisk og dekolonialt perspektiv. Hun er særligt interesseret i linket mellem nyklassicismen og den europæiske kolonisering. Har siden 2013 arbejdet med projektet Hvidme Archive, som i dag drives i samarbejde med Miriam Haile.

C. Y. Frostholm (f. 1963) er forfatter og billedkunstner med en overlappende praksis. Han har udgivet poesi og prosa siden 1985, senest Træmuseet (2018), en omfattende hybridtekst om træer og litteratur, som også rummer fotografi. Seneste udstillinger: Writing When Walking (Scotty, Berlin, 2018) og L (Guirlanden på Antikmuseet, Aarhus, 2018). Se også cyf.dk.

 

 

 

Lyrikprogrammet i Astrid Noacks Atelier vil i sæsonen 2018/2019 fortsat udforske udvekslinger imellem litteratur, billedkunst og aktivisme. Læsninger i ANA kurateres af billedkunstner Rasmus Brink Pedersen.

 

Arrangementet er støttet af

 

 

See full archive

Cross4tracks

Kryds4Spor

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

  • ANA Air
  • ANA AIR is an artist in residence program ...
  • ANA Kids' Studio
  • ANA BØRNEATELIER er inspireret af Astrid Noacks lokale engagement, gæstfri sind og høje kunstneriske niveau. Børneatelieret inviterer Nørrebros børn indenfor i et uformelt rum, hvor deres hverdag samt bydeldens særegenheder danner rammen om eksperimenterende kunstneriske processer. Børneatelieret arrangerer workshop i samarbejde med professionelle kunstnere, der blander og bryder med kunstens genrer, og som tager afsæt i børnene selv og deres liv og hverdag på Nørrebro. Med afsæt i blandt andet bevægelse, performance, lyd og billedkunst vil børnene komme til at se og udtrykke sig på nye måder, hvor det er processen, tiden og fordybelsen, der bliver lagt vægt på.
  • ANA Forum
  • ANA FORUM er et diskussionsrum, som bearbejder de indtryk, der kommer fra de øvrige 3 spor i programmet ved at diskutere og perspektivere dem. Formålet er at indsamle og dele viden og skabe fælleserfaringer i dialog med andre aktører, som ligeledes arbejder med at forbinde kunstarterne, by og borgere. ANA FORUM opfordrer til debat om, hvordan publikumsrollen kan nytænkes for at bane vej for deltageren, der aktivt får mulighed for at revurdere borgerens ståsted i samfundet. ANA FORUM undersøger de steder, hvor æstetikken møder etikken, politikken og samfundet lige omkring os. Kunstnere og debattører inviteres til at kuratere og facilitere debatter, workshops og større seminarer.
  • ANA Local
  • ANA LOKAL er et program der forbinder lokale kunstnere med mennesker, som bor og arbejder på Ydre Nørrebro. Programmet vægter projekter, som aktivt engagerer sig i den sociale kontekst, går i dialog med stedet og den offentlige sfære i relation til det urbane miljø, dets brugere og beboere. I forlængelse af ANAs kuratoriske princip om tilknytning opfordres de inviterede ANA LOKAL kunstnere til, ud over at lave deres egne produktioner, at indgå i netværket omkring ANA AIR og i udviklingen af Børneatelieret. På denne måde skabes der rum for inspiration og for nye spontane og kollektive fællesproduktioner. På tværs af kunstarterne, i par eller enkeltvis, vil billedkunstnere, scenekunstnere, digtere og musikere skabe koncerter, oplæsninger, performances, udstillinger og hybrider af disse.

Preservation Work

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

Bevaringsværdigt baggårdsmiljø ved Astrid Noacks Atelier

13.09.17

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

DAC inviterer til unik aften med udstilling, talk, koncert og katalogudgivelse om Astrid Noacks Atelier, en eksperimenterede kunstscene fra Rådmandsgade, ydre Nørrebro.

På aftenen vil Mikkel Bogh, direktør for SMK og Arkitekt Erik Brandt Dam fortælle om deres arbejde med Astrid Noacks Atelier og kamp for at bevare et klassisk københavnsk baggårdsmiljø. Aftenen byder samtidigt på koncert med musikere fra baggårdens øvelokaler.

TILMELDING HER
https://billetto.dk/e/hvad-er-bevaringsvaerdigt-talk-udstilling-og-koncert-om-astrid-noacks-atelier-pa-ydre-norrebro-billetter-212334

Medlemmer af ANA kommer gratis ind. Bliv medlem her: http://bit.ly/2xYVIPJ

Overalt i landet ser vi de klassiske baggårdsmiljøer forsvinde i takt med, at der bliver renset ud i de gamle by-karréer og nybyggeri knopskyder, hvor der er plads. Men på Rådmandsgade4på ydre Nørrebro sker der noget andet.

Foreningen Astrid Noacks Atelier har, med udgangspunkt i en af Danmarks første kvindelige billedhuggeres historiske baggårdsatelier, skabt et miljø for kunst, musik og samskabelse med kvarterets lokale beboere.

DAC inviterer til en aften med talk om den eksperimenterende kunstscene “Astrid Noacks Atelier” om hvorfor det er så vigtigt, at vi udvider forståelsen af bevaringsværdig arkitektur for at sikre sammenhængskraft og virkelyst i vores byer.

Aftenen er samtidigt også en fejring af foreningens nye katalog, at Astrid Noacks atelierbygning står færdigrestaureret af arkitekt Erik Brandt Dam, og at der arbejdes hårdt på at finde midler til at restaurere resten af baggården.

Samme aften vil musikere fra øvelokalerne i Rådmandsgade sørge for lydbilleder og musik, der beskriver den helt specielle stemning som trives i baggården på Nørrebro.

Aftenens program:
17:00 Velkomstdrink i boghandlen med salg af Astrid Noacks Ateliers første udgivelse, kataloget “DET HER ER”
17:30 Introduktion ved Tanya Lindkvist, programchef, DAC
17:45 – 19:00
• Introduktion til “Astrid Noacks Atelier”, Mikkel Bogh, direktør for Statens Museum for Kunst og bestyrelsesmedlem for Fonden R34
• “Nænsom Renovering” Erik Brandt Dam, Arkitekt MAA og projektarkitekt fortæller om restaureringen af Rådmandsgade 34
• Samtale om “hvad er bevaringsværdigt”
19:30 – 21:00 Musik af bands fra øvelokalerne i Rådmandsgade

Restaureringen

03.11.11 - 18.03.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Restaureringen af Astrid Noacks atelier er muliggjort med en betragtelig donation fra Ny Carlsbergfondet på 1,9 millioner kroner og nænsomt realiseret ved specialhåndværkere og Erik Brandt Dam Arkitekter Aps.

Læs om Ny Carlsbergfondets begrundelse for at støtte bevaringen af Astrid Noacks Atelier her, og Line Rosenvinges artikel ‘Ånd og Mursten i Børsen i forbindelse med indvielsen den 29. november kl 14.

 

Restaureringens proces kan ses herunder. Alle fotos er taget af og tilhører Erik Brandt Dam Arkitekter Aps.

Kunstauktionen

18.03.19

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

I forbindelse med Astrid Noacks 125 års fødselsdag afholdte ANA den 31. januar 2013 en kunstauktion i Kunstakademiets Festsal, Charlottenborg koordineret af Bruun Rasmussen Kunstauktioner.

Auktionen blev støttet med værkbidrag fra en lang række kunstnere:

Anette Abrahamsson, Ivan Andersen, Martin Erik Andersen, Doris Bloom, Milena Bonifacini, Kaspar Bonnén, Peter Callesen, Ursula Reuter Christiansen, Cathrine Raben Davidsen, Erik A. Frandsen, Poul Gernes, Niels Erik Gjerdevik, Erik Hagens, Lone Høyer Hansen, Hein Heinsen, Peter Holst Henckel, Emil Westman Hertz, Husk Mit Navn, Jytte Høy, Frans Jacobi, Søren Jensen, Pontus Kjerrmann, Bentemarie Kjeldbæk, Eva Koch, Joakim Koester, Elke Krystofek, Simone Aaberg Kærn, John Kørner, Malene Landgreen, Christian Lemmerz, Søren Lose, Seppo Mattinen, Albert Mertz, Anders Moseholm, Bodil Nielsen, Mogens Otto Nielsen, Bjørn Nørgaard, John Olsen, Finn Naur Petersen, Tal R., Lilibeth Cuenca Rasmussen, Jytte Rex, Kirstine Roepstorff, Julie Sass, Morten Schelde, Ole Sporring, Tove Storch, SUPERFLEX, Anne Sørensen, Hanne Lise Thomsen, Lars Tygesen, Per Ulrik, Gitte Villesen, Mette Winckelmann

Invitationen til kunstauktionen

Auktionskataloget

Astrid Noack

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

The association

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

Bliv medlem

Hvis Astrid Noacks Atelier og tilhørende baggårdsmiljø skal bevares og udvikles for eftertiden, har vi brug for dig.

Årligt kontingent

Personligt medlemskab: 150 kr.
Medlemskab for foreninger: 300 kr.
Medlemskab for firmaer/institutioner: 600 kr.

Der kan indbetales på: Reg. nr. 2105 og Konto nr. 6883606696

Husk at notere navn og email ved betaling. Og tilmeld jer Astrid Noacks Ateliers nyhedsbrev.

Contact

  • Astrid Noacks Atelier
  • Rådmandsgade 34
  • 2200 København N
  • an@astrid-noack.dk

The Board

  • Curator and Artistic Director
  • Kirsten Dufour
  • 20 61 31 73
  • saas.dufour.andersen@gmail.com
  • Curator
  • Charlotte Præstegaard Schwartz
  • 27 12 20 06
  • cp@astrid-noack.dk
  • Chairman
  • Finn Thybo Andersen
  • 60 81 02 18
  • finnthybo@gmail.com
  • Coordinator
  • Rikke Diemer
  • 40 38 94 29
  • rikke.diemer@gmail.com
  • Coordinator
  • Niels Bennetzen
  • 29 48 33 52
  • niels.bennetzen@gmail.com
  • Treasurer
  • Helle Westergaard
  • 42 46 09 54
  • helle.hik@gmail.com
  • Board Member
  • Anne Neimann Clement
  • 61 79 78 21
  • anneneimann@gmail.com