ASTRID NOACKS ATELIER

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

  • Astrid Noacks Atelier
  • Rådmandsgade 34
  • 2200 København N
  • an@astrid-noack.dk

Current

ANA Forum

Mens murbrokker falder. En performancekoncert af Erik Saties komposition Vexations fra 1893-1894 fredag d. 14. kl. 20. - lørdag d. 15. kl. 20 Astrid Noacks Atelier og IHi – InstantHERLEV institute i samarbejde med en lang række pianister

14.09.18 - 15.09.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Astrid Noacks Atelier opfører sammen med en lang række pianister den franske komponist Erik Saties komposition Vexations. Det foregår fra fredag d. 14.09 kl. 20:00 til lørdag d. 15.09 kl. 20:00 i *Astrid Noacks Atelier.

Udstillingskonceptet er udviklet i en igangværende dialog med IHi – InstantHERLEV institute omkring byudvikling fra brokvarteret til forstaden og nedrivning af kreative miljøer.

Alle er velkomne under hele performancekoncerten.

I september påbegyndes nedrivningen af det unikke miljø om atelier. Forhuset og de karakteristiske garager i Rådmandsgade 34 forsvinder og baggårdens mere end hundrede års historie afsluttes.** Under nedrivningen skal der spilles klaver. Opførelsen af Erik Saties Vexations fra 1893-1894i Astrid Noacks Atelier er tænkt som en meditativ begivenhed. Vi ønsker værket opført af en række kunstnere og musikere i en 24 timers event, der understreger stedets og tidens meditative og alvorlige karakter specielt i disse omgivelser, hvor så store forandringer manifesterer sig. Det vil samtidig måske være den første opførelse i Danmark af Saties komposition Vexation.

Vexations fylder kun en side og består af et kort tema i bassen som spilles 4 gange, hver anden gang forsynet med skiftevis en af to overliggende stemmer (se vedhæftet nodeark). Det er blevet tolket således, at temaet skal spilles 840 gange. Tempoet angives som ”Tres lent” – meget langsomt. Vi forslår, at hver musiker spiller en time, hvor temaet gentages 35 gange.

Første opførelsen fandt sted i New York i 1963 under ledelse af den amerikanske komponist John Cage med hjælp fra 11 andre pianister fra det amerikanske eksperimenterende musikmiljø. Opførelsen varede i 18 timer. I en indspilning med den hollandske komponist og pianist Jeroen van Veen spilles den i et tempo, hvor en opførelse på 840 repetitioner varer ca. 24 timer. Se også Joana Gama spille Vexations: https://www.youtube.com/watch?v=Q-7wLKJ4ucE

*Astrid Noacks Atelier, hvor billedhuggeren Astrid Noack fra 1936 til 1950 boede og havde sit atelier, og de bagvedliggende træbygninger blev i 2016 restaureret af Ny Carlsbergfondet. Astrid Noacks Atelier og de to ligeledes ny renoverede små sidehuse er i august 2018 blevet udpeget af Slots- og Kulturstyrelsen som bevaringsværdige. Ifølge aftale med den nye ejer af matriklen er atelier og huse sikret 30 år for Foreningen Astrid Noacks Atelier til at skabe kunstaktiviteter. Den øvrige baggård, der rummer små værksteder, øvelokaler og musikstudier vil blive restaureret som ejerlejligheder og tilbudt de nuværende lejere til markedspriser, hvad de næppe har råd til. Dermed vil også baggårdens historie som kulturelt arnested for dansk rockmusik sandsynligvis afslutte.

**Københavns Kommune vedtog ved et møde d. 13 august at give nedrivningstilladelse med 6 stemmer mod 5 for at give plads til en 6-7 etages beboelsesejendomme. På nabogrundene i nummer 32 og 36 er to sådanne huse allerede under opførelse.

 

 

 

Events

Calendar

 

Past events

ANA Forum

Mens murbrokker falder. En performancekoncert af Erik Saties komposition Vexations fra 1893-1894 fredag d. 14. kl. 20. - lørdag d. 15. kl. 20 Astrid Noacks Atelier og IHi – InstantHERLEV institute i samarbejde med en lang række pianister

14.09.18 - 15.09.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Astrid Noacks Atelier opfører sammen med en lang række pianister den franske komponist Erik Saties komposition Vexations. Det foregår fra fredag d. 14.09 kl. 20:00 til lørdag d. 15.09 kl. 20:00 i *Astrid Noacks Atelier.

Udstillingskonceptet er udviklet i en igangværende dialog med IHi – InstantHERLEV institute omkring byudvikling fra brokvarteret til forstaden og nedrivning af kreative miljøer.

Alle er velkomne under hele performancekoncerten.

I september påbegyndes nedrivningen af det unikke miljø om atelier. Forhuset og de karakteristiske garager i Rådmandsgade 34 forsvinder og baggårdens mere end hundrede års historie afsluttes.** Under nedrivningen skal der spilles klaver. Opførelsen af Erik Saties Vexations fra 1893-1894i Astrid Noacks Atelier er tænkt som en meditativ begivenhed. Vi ønsker værket opført af en række kunstnere og musikere i en 24 timers event, der understreger stedets og tidens meditative og alvorlige karakter specielt i disse omgivelser, hvor så store forandringer manifesterer sig. Det vil samtidig måske være den første opførelse i Danmark af Saties komposition Vexation.

Vexations fylder kun en side og består af et kort tema i bassen som spilles 4 gange, hver anden gang forsynet med skiftevis en af to overliggende stemmer (se vedhæftet nodeark). Det er blevet tolket således, at temaet skal spilles 840 gange. Tempoet angives som ”Tres lent” – meget langsomt. Vi forslår, at hver musiker spiller en time, hvor temaet gentages 35 gange.

Første opførelsen fandt sted i New York i 1963 under ledelse af den amerikanske komponist John Cage med hjælp fra 11 andre pianister fra det amerikanske eksperimenterende musikmiljø. Opførelsen varede i 18 timer. I en indspilning med den hollandske komponist og pianist Jeroen van Veen spilles den i et tempo, hvor en opførelse på 840 repetitioner varer ca. 24 timer. Se også Joana Gama spille Vexations: https://www.youtube.com/watch?v=Q-7wLKJ4ucE

*Astrid Noacks Atelier, hvor billedhuggeren Astrid Noack fra 1936 til 1950 boede og havde sit atelier, og de bagvedliggende træbygninger blev i 2016 restaureret af Ny Carlsbergfondet. Astrid Noacks Atelier og de to ligeledes ny renoverede små sidehuse er i august 2018 blevet udpeget af Slots- og Kulturstyrelsen som bevaringsværdige. Ifølge aftale med den nye ejer af matriklen er atelier og huse sikret 30 år for Foreningen Astrid Noacks Atelier til at skabe kunstaktiviteter. Den øvrige baggård, der rummer små værksteder, øvelokaler og musikstudier vil blive restaureret som ejerlejligheder og tilbudt de nuværende lejere til markedspriser, hvad de næppe har råd til. Dermed vil også baggårdens historie som kulturelt arnested for dansk rockmusik sandsynligvis afslutte.

**Københavns Kommune vedtog ved et møde d. 13 august at give nedrivningstilladelse med 6 stemmer mod 5 for at give plads til en 6-7 etages beboelsesejendomme. På nabogrundene i nummer 32 og 36 er to sådanne huse allerede under opførelse.

 

 

 

ANA Forum

Bogrelease: TRÆMUSEET Fredag 14. september kl. 16-19 C. Y. Frostholm med oplæsninger af Pia Juul og Rasmus Nikolajsen

14.09.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Bogrelease: TRÆMUSEET

Fredag 14. september kl. 16-19

Kig forbi Astrid Noacks Atelier, drik et glas og vær med til at fejre TRÆMUSEET – C. Y. Frostholms nye bog, som udkommer i Rævens Sorte Bibliotek hos forlaget politisk revy.

Digterne Pia Juul og Rasmus Nikolajsen bidrager til festlighederne med lidt oplæsning i selskab med CYF omkring klokken 17.

Alle er velkomne.

TRÆMUSEET er Frostholms største udgivelse til dato: en essayfortællingen og en spontant fremvokset hybridtekst om at opleve – og skrive om – natur og litteratur. Bogen bringer læseren på sporet af forfattere som Fernando Pessoa og Francis Ponge og inviterer samtidig til en række møder i ord og billeder med træer i Danmark og rundt i verden.

De fragmentariske og forgrenede optegnelser om forfatterskaber, kærlighed, køn, diversitet, planter og planetens overlevelse, og om at være en person på jorden, gør bogen til et kampskrift for en ny slags opmærksomhed. Ikke mindst på det ikke-menneskelige, i vores antropocæne tidsalder.

 

ANA Kids' Studio

ORDLYD i Astrid Noacks Mobile Børneatelier, Mjølnerparken - fernisering d. 01.09 kl. 13-15 Pulsk Ravn og Nynne Haugaard

23.08.18 - 01.09.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Pulsk Ravn og Nynne Haugaard i Astrid Noacks Mobile Børneatelier 23. august – 1. september 2018

 

Fernisering: Lørdag d.1 September Kl. 13-15

Aktion: ORDLYD kl.13.30!

Mjølnerparken, Den bemandede Legeplads

 

ORDLYD er et storskala tekstværk, der giver stemme til Mjølnerparkens unge generation.

Et lokalt forankret værk, der skræddersyes til området og monteres i det omgivende byrum!

 

 

 

 

 

Projektet er støttet af:

ANA Local

ANA LOKAL - Staying with the struggle - looking for decolonial strategies of working together across privileges Barly Thsibos og Nanna Katrine Hansen

13.08.18 - 26.08.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Between the 13.-26. of August, Barly Thsibos and Nanna Katrine Hansen will take over the place of Astrid Noack’s Atelier making a research space and through various method be looking for decolonial ways of working together across privileges given to individuals by the nation state. How can we attempt to navigate privilege? How do we work together in subversive ways? How do we break existing power structures in ways that take intersectionality into account? What are the different ways of decolonization amongst those on the side of the oppressor and the oppressed?

PROGRAMME:

FILM SCREENING: BORN IN FLAMES + conversation on intersectional ways of working together

Thursday 16/8 – 7-9.30 pm

Born in Flames (1983) by Lizzie Borden is a feminist science fiction, a fantasy of female rebellion set in America ten years after a social democratic cultural revolution. When Adelaide Norris, the black radical founder of the Woman’s Army, is mysteriously killed, a diverse coalition of women – across lines of race, class, and sexual preference – emerges to blow the System apart.

After the film screening we will open the space for a talk about Intersectionality and Intersectionality of Struggles (Angela Davis) – meaning bringing various social justice struggles together, across national borders and against coloniality and racial capitalism.

Public event

WORKSHOP: INTRODUCTION TO FORUM THEATER

Sunday 19/8 – 2-4 pm

The theater of the oppressed, developed by scriptwriter and activist Augusto Boal from Brazil, is a experimental method to practice strategies to counteract oppression through theatre exercises and the creation of scenes with inspiration from lived experiences. The method creates an embodiment of forms of resistance, which opens up spaces of possibility and imagination. The sensorial dialogue, which the method can create, is both an artistic and activist tool that points to the future. The idea is to develop a series of scene, which entails a level of oppression. The scenes will first be acted out, thereafter they will be rewinded and replayed where audience can interfere in the scene, replace an actor and try to enact a attempt of breaking the oppression.

The workshop will be an introduction to forum theatre by artists Margarita del Carmen and Kristian Byskov.

The workshop is for the people involved in material production during the research period at ANA, which are individuals and groups dealing with questions of working together across privilege in relation to citizenship and racialization in their work and practices.

WORKSHOP: COLLECTIVE WRITING

Tuesday 21/8 – 4-7 pm

In this workshop we will try different writing exercises and focus on ways of collective writing. It will aim at opening up ideas for how to write a radio drama, so we will try to write parts for a scene and dialogues.

The workshop will be facilitated by author and member of VisAvis Hannah Lutz.

The workshop is for the people involved in material production during the research period at ANA, which are individuals and groups dealing with questions of working together across privilege in relation to citizenship and racialization in their work and practices.

TALK: MAKING WHITENESS STRANGE/BEING A WHITE ALLIED/ACCOMPLICE

Thursday 23/8 – 7-9 pm

‘The burden is on whiteness’ as activist and writer Lesley-Ann Brown once phrased it. When talking and working critically with migration and racism, a first step is to problematize whiteness and europeanness – this in order to act on it and break with whitesupremacy.

You might ask why to put focus on this, since whiteness already is the totality and in most contexts at the centre. What we hope with this talk is to expose the blind angles that whiteness bring and take responsibility for this. This is a long process, which is nor easy or comfortable.We want to discuss together how to be a white allied or accomplice in struggles around migration and racism. How to move beyond guild and see this work as decolonial move, which is both material and collective. It raises questions about access and who leads the struggles. Based on already written material, we hope to discuss and elaborate on ethics of working together across privilege.

As the revolutionary, decolonial author and activist, Frantz Fanon writes: “This colossal task, which consists of reintroducing man into the world, man in his totality, will be achieved with the crucial help of the European masses who would do well to confess that they have often rallied behind the position of our common masters on colonial issues. In order to do this the, the European masses must first of all decide to wake up, put on their thinking caps and stop playing the irresponsible game of Sleeping Beauty”.

The workshop is for the people involved in material production during the research period at ANA, which are individuals and groups dealing with questions of working together across privilege in relation to citizenship and racialization in their work and practices.

FISH BOWL CONVERSATION: DECOLONIAL STRATEGIES OF WORKING TOGETHER

Saturday 25/8 – 4 – 7 pm

We have invited different groups who have experience with working together across privilege to bring their experience and we want to create a learning space for the strategies the groups use. In an interactive dialogue method, fishbowl conversation, we will discuss the questions of how we can attempt to navigate privilege? How do we work together in subversive ways? How do we break existing power structures in ways that take intersectionality into account? What are the different ways of decolonization amongst those on the side of the oppressor and the oppressed? Which alliances are valuable to make and what should they circle around.

The hope with the talk, is to formulate drafts for ethics of working together across privilege.

public event

See full archive

Cross4tracks

Kryds4Spor

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

  • ANA Air
  • ANA AIR is an artist in residence program ...
  • ANA Kids' Studio
  • ANA BØRNEATELIER er inspireret af Astrid Noacks lokale engagement, gæstfri sind og høje kunstneriske niveau. Børneatelieret inviterer Nørrebros børn indenfor i et uformelt rum, hvor deres hverdag samt bydeldens særegenheder danner rammen om eksperimenterende kunstneriske processer. Børneatelieret arrangerer workshop i samarbejde med professionelle kunstnere, der blander og bryder med kunstens genrer, og som tager afsæt i børnene selv og deres liv og hverdag på Nørrebro. Med afsæt i blandt andet bevægelse, performance, lyd og billedkunst vil børnene komme til at se og udtrykke sig på nye måder, hvor det er processen, tiden og fordybelsen, der bliver lagt vægt på.
  • ANA Forum
  • ANA FORUM er et diskussionsrum, som bearbejder de indtryk, der kommer fra de øvrige 3 spor i programmet ved at diskutere og perspektivere dem. Formålet er at indsamle og dele viden og skabe fælleserfaringer i dialog med andre aktører, som ligeledes arbejder med at forbinde kunstarterne, by og borgere. ANA FORUM opfordrer til debat om, hvordan publikumsrollen kan nytænkes for at bane vej for deltageren, der aktivt får mulighed for at revurdere borgerens ståsted i samfundet. ANA FORUM undersøger de steder, hvor æstetikken møder etikken, politikken og samfundet lige omkring os. Kunstnere og debattører inviteres til at kuratere og facilitere debatter, workshops og større seminarer.
  • ANA Local
  • ANA LOKAL er et program der forbinder lokale kunstnere med mennesker, som bor og arbejder på Ydre Nørrebro. Programmet vægter projekter, som aktivt engagerer sig i den sociale kontekst, går i dialog med stedet og den offentlige sfære i relation til det urbane miljø, dets brugere og beboere. I forlængelse af ANAs kuratoriske princip om tilknytning opfordres de inviterede ANA LOKAL kunstnere til, ud over at lave deres egne produktioner, at indgå i netværket omkring ANA AIR og i udviklingen af Børneatelieret. På denne måde skabes der rum for inspiration og for nye spontane og kollektive fællesproduktioner. På tværs af kunstarterne, i par eller enkeltvis, vil billedkunstnere, scenekunstnere, digtere og musikere skabe koncerter, oplæsninger, performances, udstillinger og hybrider af disse.

Preservation Work

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

Bevaringsværdigt baggårdsmiljø ved Astrid Noacks Atelier

13.09.17

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

DAC inviterer til unik aften med udstilling, talk, koncert og katalogudgivelse om Astrid Noacks Atelier, en eksperimenterede kunstscene fra Rådmandsgade, ydre Nørrebro.

På aftenen vil Mikkel Bogh, direktør for SMK og Arkitekt Erik Brandt Dam fortælle om deres arbejde med Astrid Noacks Atelier og kamp for at bevare et klassisk københavnsk baggårdsmiljø. Aftenen byder samtidigt på koncert med musikere fra baggårdens øvelokaler.

TILMELDING HER
https://billetto.dk/e/hvad-er-bevaringsvaerdigt-talk-udstilling-og-koncert-om-astrid-noacks-atelier-pa-ydre-norrebro-billetter-212334

Medlemmer af ANA kommer gratis ind. Bliv medlem her: http://bit.ly/2xYVIPJ

Overalt i landet ser vi de klassiske baggårdsmiljøer forsvinde i takt med, at der bliver renset ud i de gamle by-karréer og nybyggeri knopskyder, hvor der er plads. Men på Rådmandsgade4på ydre Nørrebro sker der noget andet.

Foreningen Astrid Noacks Atelier har, med udgangspunkt i en af Danmarks første kvindelige billedhuggeres historiske baggårdsatelier, skabt et miljø for kunst, musik og samskabelse med kvarterets lokale beboere.

DAC inviterer til en aften med talk om den eksperimenterende kunstscene “Astrid Noacks Atelier” om hvorfor det er så vigtigt, at vi udvider forståelsen af bevaringsværdig arkitektur for at sikre sammenhængskraft og virkelyst i vores byer.

Aftenen er samtidigt også en fejring af foreningens nye katalog, at Astrid Noacks atelierbygning står færdigrestaureret af arkitekt Erik Brandt Dam, og at der arbejdes hårdt på at finde midler til at restaurere resten af baggården.

Samme aften vil musikere fra øvelokalerne i Rådmandsgade sørge for lydbilleder og musik, der beskriver den helt specielle stemning som trives i baggården på Nørrebro.

Aftenens program:
17:00 Velkomstdrink i boghandlen med salg af Astrid Noacks Ateliers første udgivelse, kataloget “DET HER ER”
17:30 Introduktion ved Tanya Lindkvist, programchef, DAC
17:45 – 19:00
• Introduktion til “Astrid Noacks Atelier”, Mikkel Bogh, direktør for Statens Museum for Kunst og bestyrelsesmedlem for Fonden R34
• “Nænsom Renovering” Erik Brandt Dam, Arkitekt MAA og projektarkitekt fortæller om restaureringen af Rådmandsgade 34
• Samtale om “hvad er bevaringsværdigt”
19:30 – 21:00 Musik af bands fra øvelokalerne i Rådmandsgade

Restaureringen

03.11.11 - 22.09.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Restaureringen af Astrid Noacks atelier er muliggjort med en betragtelig donation fra Ny Carlsbergfondet på 1,9 millioner kroner og nænsomt realiseret ved specialhåndværkere og Erik Brandt Dam Arkitekter Aps.

Læs om Ny Carlsbergfondets begrundelse for at støtte bevaringen af Astrid Noacks Atelier her, og Line Rosenvinges artikel ‘Ånd og Mursten i Børsen i forbindelse med indvielsen den 29. november kl 14.

 

Restaureringens proces kan ses herunder. Alle fotos er taget af og tilhører Erik Brandt Dam Arkitekter Aps.

Kunstauktionen

22.09.18

Sorry, this entry is only available in Dansk. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

I forbindelse med Astrid Noacks 125 års fødselsdag afholdte ANA den 31. januar 2013 en kunstauktion i Kunstakademiets Festsal, Charlottenborg koordineret af Bruun Rasmussen Kunstauktioner.

Auktionen blev støttet med værkbidrag fra en lang række kunstnere:

Anette Abrahamsson, Ivan Andersen, Martin Erik Andersen, Doris Bloom, Milena Bonifacini, Kaspar Bonnén, Peter Callesen, Ursula Reuter Christiansen, Cathrine Raben Davidsen, Erik A. Frandsen, Poul Gernes, Niels Erik Gjerdevik, Erik Hagens, Lone Høyer Hansen, Hein Heinsen, Peter Holst Henckel, Emil Westman Hertz, Husk Mit Navn, Jytte Høy, Frans Jacobi, Søren Jensen, Pontus Kjerrmann, Bentemarie Kjeldbæk, Eva Koch, Joakim Koester, Elke Krystofek, Simone Aaberg Kærn, John Kørner, Malene Landgreen, Christian Lemmerz, Søren Lose, Seppo Mattinen, Albert Mertz, Anders Moseholm, Bodil Nielsen, Mogens Otto Nielsen, Bjørn Nørgaard, John Olsen, Finn Naur Petersen, Tal R., Lilibeth Cuenca Rasmussen, Jytte Rex, Kirstine Roepstorff, Julie Sass, Morten Schelde, Ole Sporring, Tove Storch, SUPERFLEX, Anne Sørensen, Hanne Lise Thomsen, Lars Tygesen, Per Ulrik, Gitte Villesen, Mette Winckelmann

Invitationen til kunstauktionen

Auktionskataloget

Astrid Noack

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

The association

Kryds 4 spor er Ulartus At vigna, ego essi confen tabus noccite restrorum aperent? Nos, vid nerei iam iam. Catia nos omni in test intisque critabu sperum. Nos is inatius quonsus, tum dum dum, mo viu que cupimus convestea iam iam dienimus consi pre ex strum simihili peri tarions ultoruntimer acienius re co es senaris con ali percenatus praetor unteren atuusa vivatis. Ut porende factandes facips, sum iam autelum int adhuit perum recessu listantrid fue consum satiostre condam init. Am publica voludetis.
Ucepsessere cortemque co ium pat re, sulabus hum.

Bliv medlem

Hvis Astrid Noacks Atelier og tilhørende baggårdsmiljø skal bevares og udvikles for eftertiden, har vi brug for dig.

Årligt kontingent

Personligt medlemskab: 150 kr.
Medlemskab for foreninger: 300 kr.
Medlemskab for firmaer/institutioner: 600 kr.

Bliv medlem her.

Contact

  • Astrid Noacks Atelier
  • Rådmandsgade 34
  • 2200 København N
  • an@astrid-noack.dk

The Board

  • Curator and Artistic Director
  • Kirsten Dufour
  • 20 61 31 73
  • saas.dufour.andersen@gmail.com
  • Curator
  • Charlotte Præstegaard Schwartz
  • 27 12 20 06
  • cp@astrid-noack.dk
  • Chairman
  • Finn Thybo Andersen
  • 60 81 02 18
  • finnthybo@gmail.com
  • Coordinator
  • Rikke Diemer
  • 40 38 94 29
  • rikke.diemer@gmail.com
  • Coordinator
  • Niels Bennetzen
  • 29 48 33 52
  • niels.bennetzen@gmail.com
  • Treasurer
  • Helle Westergaard
  • 42 46 09 54
  • helle.hik@gmail.com
  • Board Member
  • Anne Neimann Clement
  • 61 79 78 21
  • anneneimann@gmail.com